100.

HEJ gullisar. Vi ska göra en lista tillsammans, en liten favorit i repris. Men den här gången ska vi lista det bästa med livet. Jag börjar.

-Att vakna upp brevid någon man tycker om.
-Att promenera mitt i natten och känna doften av sommar.
-Att känna sig snygg.
-Att vakna utvilad.
-Dom där gångerna då man faktiskt stannar upp och inser hur jävla bra allting är, den känslan alltså.
-Att handla exempelvis en väldigt fin klänning.
-Att se Oskar Linnros live, och sjunga så det känns som att man ska svimma av lycka/värme/alkohol/snygg-Oskar.
-Att skratta tillsammans.
-Att åka buss eller tåg med musik i öronen.
-Att känna sig säker, trygg, tillräcklig. 


Så. Nu får NI fortsätta. Skriv i en eller två eller tre (eller så många ni vill) kommentarer och berätta vad ni tycker är bäst i livet. Mitt mål är att vi ska få ihop 100 (!!) stycken "det-här-är-det-bästa-med-livet".

PUZZ

Kommentarer
Postat av: camilla

bra med en bra lista! kände att jag blev så upprörd över facebookstatusarna. känner att jag blir det bara när jag tänker på det. jaja skit i den nu.



-chips

-en bra fylla

-betapet

-kaffe

- att hitta ny bra musik

-förlossningskliniken

-vara uppe hela natten och fundera över späckhuggare (eller andra konstiga saker)

2011-09-21 @ 02:16:43
Postat av: emma

-när man har hånglat så länge att man har skrubbsår i ansiktet efter hans skäggstubb.

-när man säger samma sak, precis samtidigt som sin kompis.

-när man skrattar så mycket att det tillsist inte kommer något ljud.

-när en okänd människa ler mot en och man ler tillbaka.

-en bra hårdag

-kaffe och cigg

-kurt + blaine i glee

2011-09-21 @ 04:07:58
URL: http://enelram.blogg.se/
Postat av: rebeccallää

få känslan av att köpa en grej man velat ha AAAAAASLÄNGE

fredagsmyskänslan

bli pillad i håret <33333



....sen kom jag inte på mera

2011-09-21 @ 10:06:50
URL: http://rebeccarebecca.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Att bli klar med en stickning

Hitta glass i frysen

Vakna med ångest för att man ska till skolan, för att komma på att det är lördag

Äta mat

Äta någonting annat

Googla bilder på Crystal Renn

Köpa nytt läppstift åh kuuul

2011-09-21 @ 10:11:37
URL: http://lovisagreta.blogg.se/
Postat av: jag!

-Hallon och kladdkaka

2011-09-21 @ 10:13:32
Postat av: Lovisa

En riktigt bra ryggknäckning åh så skönt

Promenera i finvinter/höstrusk/midnattssol/annat idylliskt väder

Bada utomhus med gött sällskap

Dricka öl på en brygga

2011-09-21 @ 10:20:40
URL: http://gretalovisa.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Krama folk i lagom längd, typ som jag och Ida <3<3<3<3<3

2011-09-21 @ 10:23:08
URL: http://gretalovisa.blogg.se/
Postat av: Dessi

Sitta och titta när solen går upp

Ledig mitt i veckan

Hitta godis i skafferiet då man inte trodde de fanns nå :)

2011-09-22 @ 10:21:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0