19:04

HEJ BLOGGEN<3

Igår fick jag tillbaks min sex and the city-kartong av frida. Det känns bra, tryggt.
Och imorgon åker jag till Jukkas och bygger med is.

make an avatar


Är helt superberoende av den här låten just nu.
Annat jag är/har varit beroende av:
-Socker
-Makthaverskans låt enough
-Sömn
-Sex and the city
-Tvprogrammet vänner
-Männen och kvinnorna i mitt liv
-Oskar Linnros (om ni inte förstod att han går innom föregående "kategori" alltså)
-Uttrycket "Gud vet"
-Facebook ???????????????????????????????????!!! (hjälp)

jaja, listan kan nog göras lång. Låt oss istället prata om vad ni är beroende av. Så, tala ut. Kära läsare.

Nu ska jag dricka glögg. God jul.

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Är/här varit beroende av: socker, kaffe, mat, fika, röda korset, folk, sex fötter under, musik av olika slag, lakritspraliner, tradera, esty, flashback, Victoria bergsman, lyxfällan, te, choklad, trygghet, kärlek och omtanke. <3

2011-11-28 @ 20:30:37
URL: http://lovisagreta.blogg.se/
Postat av: emma

nikotin, socker, fett och så en iskall burk cola. mmmmmmmmmmmhhhhhhhhh.

2011-11-30 @ 16:51:30
URL: http://enelram.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0