02:08

Känslan av att vilja säga så mycket men ut kommer ingenting och man undrar lite hur enkelt det är för alla andra att slänga ord i ansiktet på varandra. Och jag ska läsa nu. Om saker som är så logiska att alla fattar utom du, jag, han, hon. Boken heter så. "Det är så logiskt alla fattar utom du". Och jag kommer på att när man inte säger saker högt existerar dom nästan inte på riktigt. Och egentligen vet jag inte ens själv vad jag menar men god natt och ni är lätt dom bästa bloggläsarna även fast jag inte säger det så ofta. <3 Jo, att just det. Vad bra Timo Räisänen är. Gåshud.

Kommentarer
Postat av: joh

åh , jag följer författaren till den bokens blogg :) http://onekligen.blogspot.com/

hon är jättebra på att skriva , borde nog läsa boken :)

2011-03-07 @ 09:42:34
Postat av: jag!

joh: ÅH, ja mycket bra läsning. Vet du om hon har skrivit någon annat?? :)

2011-03-10 @ 00:00:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0