If this world makes you crazy and you've taken all you can bear

Jaha! Verkar som att alla mina bloggläsare förrutom C har gått och förälskat sig i livet. Men istället för att deppa över min dissade lista om livets sämsta så bjuder jag på den här låten.

Helt fantastisk.
Passar även på att göra reklam för min kärleksblogg som öppnar nästa vecka, och självklart bjuda på min heartbroken-spellista.

Hoppas att ni har det bra! Det har jag! För idag beställde jag kläder. Del 1 i att köpa sig lycka.

ÖVER OCH UT.

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Hej, fin blogg! lust att följa varandra med bloglovin/blogkeen? Ha en fin Onsdagkväll :)

2011-12-14 @ 20:49:54
URL: http://jeennifeera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0