Dag 1 – En bild på mig + 10 fakta om mig.


TIO FAKTA, ok here we go.

-Sitter i skrivande stund och lyssnar på bibeln (http://voxbiblia.se/bible?t=nt) och mitt mest sagda nuförtiden är "gud vet".
-Idag kommer en lastbild till min fars jobb med kläder som jag har beställt från amerikat. Helt sjukt exalterad över detta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111111 Tycker alltså om att handla.
-När jag var liten brukade jag göra grimarser på stan och hade alltid en flock med turister runt mig som fotade.
-Jag älskar chokladmjölk och apelsinjucie (OBS! OBS! inte i en blandning).
-Lägger alltid mitt hår ovanför örat innan jag somnar för att det inte ska komma spindlar in dit och lägga ägg.
-När jag var i Berlin införskaffade jag mig min första fotobok. Den innehåller lättklädda män (ska visa mer sen!!)
-Går i en klass där ingen reagerar om nadja sjunger "jag ska bajsa i neon". Inga konstigheter helt enkelt, nynnar väll med lite bara.
-Personligen föredrar jag att sjunga låtar som går upp i höga toner, låtar som kan göra mitt liv till en musikal.
-Är så trött just nu att mina ögon slår igen om jag inte anstränger mig överdrivet mycket.
-Har världens bästa människor i mitt liv. Inkluderar mina bloggläsare. *Blink*
PUZZ.

Kommentarer
Postat av: MAXI

WEDNESDAY APRIL 11,2012 //17:42HS.HOUR FROM BUENOS AIRES,ARGENTINE.



HEJ FINT MALIN!!!



I WRITE MAXI FROM PARQUE AVELLANEDA / VERSAILLES,BUENOS AIRES,ARGENTINE.



I AM LISTENING NOW IN MY HOUSE // HEMMA THE GERMAN POP BAND "PROPAGANDA" WITH CLAUDIA BRÜCKEN OF THE CD "1234".

¿DO YOU KNOW PROPAGANDA?



PROPAGANDA VARA MYCHET FINT MUSIK!!!



I LIKE THE THEME´S "HEAVE GIME ME WORDS";"ONLY ONE WORD";"WOUND IN MY HEART".



SEARCH IN YOUTUBE.



WWW.YOUTUBE.COM



PUT PROPAGANDA IN YOUR BLOG PLEASE.



ALSO OWE PUT MUSIC OF THE MOVIES "ROCKY" WITH SYLVESTRE STALLONE.

PUT PICTURES OF THE MOVIE "ROCKY BALBOA",MOVIES FOR MY MOVING.



I WAS BE IN MC DONALDS THE LAST SUNDAY IN THE DAWN DRANK COFFE,COCA-COLA(BIG) AND ORANGE JUICE AS YOU BECAUSE I ADMIRE SWEDEN AND TO YOU.



JAG GILLAR SVERIGE.



I ALSO DRINK COFFEE AND COCA-COLA IN A COFFE SHOP OF PARQUE AVELLANEDA CALL IT "BOHEMIA".

AVENUE DIRECTORIO 4000 AND LACARRA.

PARQUE AVELLANEDA IS THE NEIGHBOURHOOD WHERE I WAS BORN.



I ALWAYS DRINK COCA-COLA AND NOT PEPSI BECAUSE HERE IN ARGENTINE IN THE PAST PEPSI IT JOKED OF MY HUMILIATE ME.

THE PEOPLE OF PEPSI ARGENTINE IS BAD PERSON.



I ALWAYS FIGHT IN ARGENTINE WHEN THE MASS MEDIA ATTACK ME.



I LOVE YOU AS FRIEND.



GOD BLESS YOU!!!



TAKE CARE!!!



MAXIMILIANO ARENA



[email protected]



TELEPHONE NUMBER



MIN TELEFONE AV MIN HEMMA.



(011)4643-1542

2012-04-11 @ 22:46:37
URL: http://WWW.PARQUEAVELLANEDA.ORG.AR

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0