ett sånt där inlägg om pengar och tradera-Mattias (<3)

Hej älsklingar. Fick mitt första IG någonsin idag. Min syster kunde inte vara gladare. Jag kunde inte bry mig mindre (hallå ambitoner!!??! HALLÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ??? vart har ni försvunnit???!!).
Sitter här och försöker buda hem ett par shorts från tradera. Snacka om att jag älskar dagens teknik ibland. För ungefär en halvtimme sedan satt jag här i panik och ba: NEEEEEEEEEEEJ jag angav fel mailadress när jag skulle bli medlem och NEEEEEEEEEEEEEEEJ det går inte att logga in. Också hittar jag traderas senaste, nämligen deras online-chatt. ÄLSKAR. Tradera-Mattias (som jag väljer att kalla honom) löste alla mina problem och jag tillägnade honom en hel facebook-status och minst ett halvt blogginlägg. Hursomhelst, jag hoppas att jag vinner.

Och jag har tydligen blivit ägare till en iphone. Nadja sa att ja Malin, nu behöver du då inte någon pojkvän.
Hm... Undra om jag kommer att få samma osunda relation till min iphone som Fröken N? *Hoppas inte*.
(skojja. Hoppas).

Iallafall. Har googlat runt lite och hittat vad jag tror kan vara det ultimata skalet till min iphone:

Om jag vinner auktionen om en minut ska jag fira med att också köpa detta skal! yäy. HOPPAS.
jävla fan. det ser ut som att jag inte vinner. aja...................... vad ska jag nu göra?!?!?!?!
Jag vann inte.

Jag tänker köpa det där glittriga skalet till min iphone ändå, även fast jag bara äger en krona.
Studiebidrag, hallå?

Jag önskar mig jeansshorts med hög midja i födelsedagspressent. Tack.
God natt nu. Min väckarklocka ringer kvart över fem imorgon. Ska joppa lite och sedan prommenera en mil. Gött det. skoja. Puss. god natt. sov gott.


Kommentarer
Postat av: Evelina

du kommer aldrig behöva en pojkvän så länge du har en iphone! dessutom, skulle du behöva som kommer det förmodligen finnas, om det inte redan finns, en pojkvän som app! problem löst!

tror jag ska ta och kika om den där appen finns förresten..

2011-05-26 @ 21:20:06
URL: http://evelinamarina.blogspot.com
Postat av: jag!

evelina: Åh. älskar dagens teknik. Uppdatera mig senare om du hittade en sån app!

2011-05-27 @ 17:11:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0