när du inte ser vad som finns här. eller vad som fanns. jag lägger ner nu.

Igår skulle jag färga håret rött. Det blev en blandning av plommonfärgat, mörkrött och mörkare än vanligt. Spännande. Idag har jag prommenerat så mycket att jag har ont i mina ben. Det säger egentligen inte särskillt mycket dock. Och idag är det ett år sedan det var maj 2010. Ni kanske inte förstår hur sjukt det är, med det är det. För det var nyss. Känns jättenyss. Men ändå inte. Idag är en kväll då jag ska vara nostalgisk. Jag förstår det nu.
Och jag har bestämt vad mitt projektarbete ska vara. Det ska bli en bok. Kan bli många långa nätter med ord. Måste bara komma på någon slags handling först.
Och idag åt jag mjukglass med ida och johanna. Innan det fikade jag med ida och lovisa. Det var gött. och gott. smaskigt. osv. osv. Faktiskt har min dag varit bra. Har haft på mina solglasögon så mycket att mina märken från dem på näsan inte har gått bort ännu. hehe. Bra dag alltså.
Påtal om bra, lyssna på dessa låtar. Dom är också bra.
Och justja! Frida klippte av mitt hår.
K-k-kr-kra-kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0