01:29

FINNS INGET SÅ IRRITERANDE SOM NÄR MAN HÖR SNARKNINGAR GENOM VÄGGARNA IN TILL SITT RUM. KAN FAN INTE KONCENTRERA MIG PÅ ATT GÖRA INGENTING. ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH.

Vill bara gråta. Eller jag vet inte. Såg just på vad jag har hört ska vara världens sorgligaste film.
Jag tyckte det var en fin kärlekshistoria. Grät innombords mest. Lyckan när dom bara behövde fyra dagar för att veta att dom älskade varandra. Vem kan någonsin betvivla kärleken???! Sorgen när man inte vågar. Då gråter jag högt.

Nu måste jag seriöst trycka in öronproppar i mina öron, innan jag exploderar och slår sönder världen.

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAhhhhhhh.





Kommentarer
Postat av: Dessi

Inte kan de väll vara lilla pappsen som snarkar så väggarna vibbrerar :)???

2011-05-09 @ 19:41:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0