SADNESS IS A BLESSING

Åh kära bloggläsare, kan inte jag få stanna i min säng föralltid och se på sex and the city och alternativt ibland åka ut på lite äventyr (ja!ja!ja!). Idag känner jag lite lite stress för första gången på tusen år. Och jag vill klippa mitt hår. Men idag köpte jag nya solglasögon. Och kan inte jag föralltid få vara sjutton? Iallafall tills jag fyller nitton. Åh. Vet inte vad jag ska göra. Befinner mig i en dvala som man gör efter kanske två timmars sömn. Tänker att jag borde ladda min ipod. Läsa min bok. Sova. Dricka äppeljuice. Visa bilder från min fredag som var askul för jag har dansat dansat dansat och jag älskar det. Men ändå känns det lite som att jag har bloggtorka. Ni vet när det känns som att man skriver tusen miljarder inlägg men sparar alla som utkast?
Äh. Hörrni. Lyssna på DEN HÄR låten med Lykke Li. Älskar när något är så bra att man nästan går sönder. Älskar Lykke Li just nu.
Jag ska dricka äppeljuice och sova. Jag bestämde det nu. Skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0