03:34 och To die by your side is such a heavenly way to die.

Lyssnar på the smiths och tänker att jag nog borde sova.
De två senaste dagarna har jag spenderat på överraskningskalas och artonårsfester. Helt galet att det är mina människor och jag som ska fylla den där åldern nu som är så mycket mer än en siffra. Älskar att vara sjutton.
Och jag vill köpa nya kläder. Och jag vill åka i en buss och se ställen jag vet lämnas bakom mig. Och idag när jag städade upp röran från mitt golv rensade jag en av mina väggar från affischer och sånt, så nu har jag en hel vit vägg att göra vad jag vill med. Jobbigt med tusen valalternativ när man egentligen kanske bara har tre.

Roligt idag när man hör någon ropa "USCH. ta bort honom från mig."
Denna "honom" typ: jaha... tack.
(Ni behöver inte oroa er, detta var ganska vänskapligt även om det är svårt att tro.)

Nåväl. Hejs svejs.


PS.

DS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0