ÄLSKAR DIG

För tjugo år sedan idag var det emmas födelse. jaha. jaja. detta skulle självfallet firas med tårta.
Emmas glansdagar i tonåren är nämligen över. herremingud. hur ska detta gå. Hursomhelst, jag ska hålla tummarna för dig. OCH grattis my love. firar detta på losemyselftoyou.blogg.se med denna bild, som är tagen för minst hundra år sedan:

Skoja. Den är tagen för tre dagar sedan.

Nu ska jag skriva min projektraport, det sista jag skriver som andra-års-elev. HJÄLP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ok. skoja. SKÖNT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

UPPDATE: yes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! nu kan du äntligen köpa ut!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



obs! skoja. Verkligen. SKOJJJJJJJA.

2011-06-06 @ 23:00:23
Postat av: Lovisa

heheh söta.

2011-06-06 @ 23:59:45
URL: http://lovisagreta.blogg.se/
Postat av: knut

vilka söta flickor :)

2011-06-07 @ 01:17:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0