men att inget är för evigt är väl underförstått

jag har skrivit klart ett cv och ska bli en arbetande kvinna har jag tänkt mig. ska håva in feta cash är också min plan. och för tillfället är jag helt besatt av x antal låtar som spelas om och om och om och om igen. och när dom inte spelas sjunger jag. så. lite kan jag förstå när ida vänligt men bestämt ber mig att hålla käften. (öh. nä. vafan.. skojar bara. kan inte förstå detta ida. helt oförståeligt.)
åh. och nu verkar det som att Gilbert äntligen har bestämt sig för att ta det lite chill. jag säger då det vilken wilde and crazy liten hund han är. Jag hänger inte med, blir helt utmattad. gashhh. och imorgon "slår jag klackarna i taket" (TÄNKTE JAG SKRIVA, shiet då vet man verkligen att det har spårat. lätt ett av dom osmakfullaste uttrycken ever. fel att komma på något nytt. eller hålla sig till det stilrena som alltid funkar, typ: "imorgon ska jag dansa." eller för all del: "imorgon ska jag ha kul." Funkar också!) Så: imorgon ska jag ha kul. Mina planer för denna natt är att läsa "bara kärlek kan krossa ditt hjärta".
Och bara för att det är fredag och jag vill bjuda på ett extra smaskigt inlägg så får ni...
en liten lista på saker jag blir ledsen av:
- ett par som är med varandra för att dom har vant sig. inte för att dom inte kan vara utan varandra, utan för att det har blivit en vana.
- ensamma människor som inte har någon att komma hem till. ingen att ringa.
- att man inte vågar tro. på någonting. så ledsamt.
- när man ursäktar saker för att "han är ju en kille. det är så dom är". fan heller.
- det faktum att det inte finns någon garanti för någonting. det finns ingen garanti att du eller jag eller han eller dom kommer att få ett lyckligt sagoslut någonsin i våra liv.
- när man går från "jag" till "vi".
jajajaaa. osv osv.
och...
En liten lista över saker som gör mig glad, hyper, rörd osv. osv:
- lycklig kärlek. fäller lätt en tår eller två när dom får varandra i slutet.
- människor som skulle göra vad som helst för varandra. Typ en familj som skiter i allt annat så länge dom har varandra.
- töntiga smeknamn. (Exempel på sånna: Krullo.) åh.
- att dela på en ben&jerry.
- att sjunga med i en låt med en lagom falsk stämma. vad vore världen utan det säg?!
och och...
Saker jag skulle vilja göra inom en snar framtid men som ändå inte känns helt heart-breaking-viktiga:
- Bada i chokladmousse (blir helt fuckad av stavningen på det ordet. men ni förstår vad jag menar väll???)
- Bli bjuden på en dejt.
- Hångla i ösregn. åh. the notebook alltså. Visste inte hur stort intryck en film kunde göra på ens liv innan jag såg den! se här:
aja. nu känner jag att detta A4-långa inlägget är klart. så: klart slut. och om ni vill så får ni fortsätta på mina listor. det är helt ok.

Kommentarer
Postat av: emma

noah och allie - best kiss ever!!!!!!!!

2011-01-22 @ 01:55:13
URL: http://enelram.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0