Hey babe, what's up with your despair?

Läser mina gamla dagböcker och inser att människor överlag (eller bara jag??!?) aldrig är nöjd. alltid vill ha mer. Alltid alltid alltid vill ha mer av livet. Också skriver jag med min vän frida på fejjan och lyssnar på denna låt:

snygg kropp han verkar ha, han den där armand. Synd bara att detta verkar vara hans enda bra låt!(elleeer???? börjar ifrågasätta detta... hm... något jag får ta och tänka på..)
..........också wooooups, så dog datorn. samma chock varje gång. samma slag i ansiktet.
hur som helst. spännande lördag. Den har även innehållit: 

* Spännande läsning. Boken heter "ursäkta att man vill bli lite älskad". Vad jag älskar med den: jag känner mig inte ens nästan desperat (ok. nu överdrev jag, men nästan så). varför? ledtråd: den heter "ursäkta att man vill bli lite älskad". hehe. en liten rolig historia: när jag hade skrivit denna boktitel på min önskelista i julas trodde emma att jag hade skrivit typ "men ps. ursäkta att man vill bli lite älskad (och få typ fina saker och lite kärlek)!!!!! det tyckte jag var kul. hade ju lätt kunnat vara så. 

* Sett en hånande film mot twilight.
Hur går detta ihop kanske ni tänker då. har inte malin en bild på edward på insidan av sin garderobsdörr? har inte malin alla twilight-böcker som finns? var inte hon en av dom som varje kväll för något år sedan läste sina favoritkapitel ur twilight innan hon kunde somna för kvällen? och har inte hon gjort tillochmed en hel lista över jacobs och edwards positiva samt negativa sidor för att kunna välja lag (team edward eller team jacob. ni vet)? och jo... det stämmer. alla dom där sakerna. eh.. Men. Det var kanske den roligaste filmen jag har sett på ett tag (brukar mest se kärleksdrama). svinkul.

Här kan ni se trailern.

nu ska jag lyssna på den här låten istället och facebook-chatta såklärt. möjligtvis läsa. vem vet. living on the edge liksom.



fred och kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0