06:04

om man är wilde and crazy är det inte ens eget fel ifall att man råkar vara vaken till sex på morgonen. man kan liksom inte kontrollera det som redan ligger i ens natur. men men. tänkte bara säga till er som alltid har vägrat mitt smeknamn GlitterMalin att ni kan få kalla mig för MystiskaMalin. det är helt ok. Men jag kanske ska sova nu. Tänkte bara blogga lite som den bloggdrottning jag är. Typ nu vaknar min syster som ska upp och jobba, eller kanske tillochmed för en halvtimme sedan. Då vet man att nattmössan väntar. ska bara släcka lampan och logga ut från facebook. Känns som att datorn ska brinna upp ibland. så. gonatt. och fred och kärlek.

Kommentarer
Postat av: Klara

Neeej, krullet it is ;)

2011-01-22 @ 00:46:48
URL: http://jagochklara.blogg.se/
Postat av: jag!

klara: men skönt att du har kommit över "F:et" iallafall. hehehe.

2011-01-22 @ 13:52:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0