Det är jag som är bränderna i Paris Det är jag som är skotten i Turin Det är jag som är viljan och vinden och inget rör mig

Lyssnar på den här låten och den här och får frågan om när jag ska skriva mitt bittra-alla-hjärtans-dag-inlägg. Funderade för fem korta sekunder att bryta min tradition och istället posta ett hyllningsinlägg till denna dag fylld av kärlek. så fint som kärlek ändå är. se bara:



haha nä. skoja ba.



nä.. nu vet jag inte alls hur det här blev. Kanske borde ha gett den där kärleksdagen en feting diss istället?
Nåväl. klär mig väll i svart imorgon trots att alla mina favoritfilmer handlar om kärlek. <3

(AAAAAAAAAAAAAAH hur många gånger ska jag behöva skriva om detta innan det ska gå att publicera?!?!?!?)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0