been there done that bought the t-shirt

I lördas impulshandlade jag en Ramones t-shirt, tydligen ville jag förstärka och verkligen understryka min coola, tuffa attityd på ett ganska diskret vis. Många frågetecken om detta dock (typ: som att det skulle behövas??). Nu håller jag på att skriva en liten text till Kirunatidningen om gilbert, svårt att lyckas utan att det blir sådär sockersött gulleplutt gulligt. Och i skolan idag kände jag verkligen att jag presterade när jag arbetade på min hemsida om the notebook. The notebook är, för er som är nya på denna blogg eller bara helt lost i filmvärlden, den ultimata kärleksfilmen.

Nu ska jag äta semlor och ta på min nyinköpta t-shirt (inte för att det hade behövts)
ps. 20:30 börjar "dom kallar oss artister" med oskar linnros som gäst!!!!!!!! missa inteeeeeeeeeee.
ps2. jag tyckte det var kul i jokkmokk. been there done that, liksom.

Kommentarer
Postat av: Evelina

dom kallar oss artister är så jäkla bra! och nästa vecka är det älsklingsannika! :D

2011-02-07 @ 22:39:34
URL: http://evelinamarina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0