Bara inte du.

Åh, vad jag tycker om Katarina Von Bredow. Blir helt knäsvag och får ont i magen vad bra hon är. Typ här när det är så förbjudet och orätt på alla plan som finns och även fast man vet vet vet hur fel det är så är det helt omöjligt att göra rätt. När man känner för mycket.

"Vad skulle jag annars svara? Att jag ligger vaken om nätterna på grund av hennes pojkvän? Att min dator har fått eget liv av kontakten med honom. Att jag kan känna hans närhet i tangenterna? Att jag gör orätt mot henne i varje andetag jag tar? Att sådana som jag inte borde få finnas över huvud taget?"

Gah. Nu ska jag läsa och äta halstabletter och hosta upp mina lungor. Nog är livet gott alltid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0