Tror du vi kan ropa efter nån av förstånd som kan se vad vi gör och förstå vad vi menar

Hoppas att ni förstår att mitt inlägg fullt med kärlek var som ett litet försök till en "comeback". Hoppas att ni tar emot mig med öppna armar igen. Och jag hoppas verkligen att ni tittade på alla filmerna i kärleks-inlägget.

I skrivande stund kan jag meddela att jag har avverkat min första "krogrunda" och även min första vistelse i Katterjåkk. Check. Check. Måste meddela att det känns ganska fett.
Eller okej, måste väll också erkänna att idioten som ville skjuta Mona Sahlin och Gudrun Schyman och han den andra som inte trodde att jämställdhet kunde existera, ja att dom var ju inte direkt dom smartaste personerna jag mött. Men utöver det var väl kroglivet helt okej och som väntat. Som en hemmafest utan själ ungefär. Helt okej alltså.


Katterjåkk var tv-spel och fightclub och räkor från Narvik. I stora drag.
Mycket trevligt.

Tror att när jag tog den här bilden var den enda gången jag var vaken under tågresan hem, och dom fem sekundrana jag nyvaket försökte få på mig mina skor med sjukt mycket snören innan tåget skulle vidare från Kiruna. Tackar iallafall gud, eller någon som levde om på tåget, att jag vaknade fem sekunder innan tåget stannade vid min station istället för fem sekunder efter. Känns som en bra grej!

Och nu måste jag nästan stänga av och sova sängen för imorgon börjar jag jobba jobbet klockan halv fem på dagen. Jisses. Bäst att ställa väckarklockan.

Över och ut och klart slut.

ps. gilllar Den svenska björnstammen ganska mycket just nu, eller iallafall de här två låtarna på repeat. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0