en liten lista

Vem är jag?
Malin, och mitt höga EQ (emotionell intelligenskvot) uttrycks i ärlighet och strävan efter social rättvisa i världen. Jag är alltid redo att hjälpa andra, och har en ovanligt intelligent personlighet.

vackraste "bloggare-kompis" :

Matilda, kompis till niotillfem (aka. Sandra). Utan tvekan är hon den vackraste kompisen till någon utav alla bloggar jag läser. Vilken ära att få vara hennes kompis.

En klänning som jag vill ha:


Dagens ? :
Vart är skivan till min sex and the city THE MOVIE-film????????????????????????????

höll på att dö igår ungefär är jag såg att den var borta..........................

Senaste skickade sms:
eh.................................vet inte, något om en navel kanske. 

Och tillsist, en fråga som du har till dina bloggläsare
:
Om du var en karraktär från en film eller tvserie, vem skulle du vara då? Och varför.

HEJS.


Kommentarer
Postat av: Evelina

Felicity, från Felicity, eftersom hennes liv är så jävla perfekt, fast diskret perfekt. Eller kanske Peyton från One Tree Hill.. Hon är apsnygg med perfekt skivsamling, perfekt rum, perfekt kille osv. Vem skulle du vara?

2011-08-13 @ 19:46:45
URL: http://evelinamarina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0