02:13 och jag har egentligen inget att säga

Jag kan inte riktigt blogga utan att verkligen ha något att säga. Jag har blivit hon som raderar inlägg från sin blogg. Och nyss var jag så här nära (jättenära) på att ta bort den helt. Bloggen alltså. Och börja om. Helt från början. Vad händer då kan man ju undra. Imorgon åker iallafall jag till stugan. Ska vara så där bra av mig och andas frisk luft och åka skidor. Ska äta godis och försöka att inte klaga så mycket. Om ni vill får ni skicka mig en positivtanke eller två. Kanske ringa ett telefonsamtal eller tre. Det är helt konstigt hur uttråkad jag kan bli i den där stugan. Kanske kommer jag hem med femhundramiljoner nya tankar och texter. Det vore väl något alltid?!

Jaja. Nu ska jag titta på min godnattsaga sex and the city. Miljoner med godnatt. Tusenmiljarder med godmorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0