YOU GIVE ME MILES AND MILES OF MOUNTAINS AND I'LL ASK FOR THE SEA

Vi är nominerade bloggis och jag till att avslöja sju sanningar om mig. bababaaa. spännande. Och jag antar att det är mitt ansvar som proffsbloggare att göra som mina läsare säga. så inte ljuga nu malin.

1. Jag är totalt förälskad, eller okej totalt jävla besatt av makthaverskan. jag älskare. besatt besatt besatt.

2. Jag måste koncentrera mig löjligt mycket för att inte tänka på något/någon/blah ibland, eller kanske mest hela tiden. och det är vansinnigt jobbigt.

3. Jag hånar minst hälften av alla uppdateringar på facebook och jag älskar att stalka folks liv med hjälp av den underbara uppfinningen. facebook alltså.
4. "Men ärligt talat det var skönt med ett dåligt svar.
Hela världen är så underbar bara man får ett svar." AGREE.

5. Spindlar är bland det vidrigaste jag vet. och jag vet även att sjukt mångadär ute tycker att det är vähäldigt töntigt. Och jag kan kanske inte någonsin kommer få er att förstå. men jag blir rent ut sagt äcklad av spindlar. Dom är snabba. jag har ingen som helst kontroll över dem. Det finns så många av dem. överallt! små. stora. många ben. äckliga. håriga. snabba. neee. eeuuu.
(och ps. jag VET att jag är tusen gånger större.
ingen behöver någonsin säga det till mig igen. har vuxit upp med den
meningen ständigt hängande över mig.. på sommarana..)

6. Jag tror (VET) att min mest sagda mening är "jag vet inte..".
Det ger mig liksom mer tid att tänka. och ibland vet man bara inte.
Eller ja, mest hela tiden vet jag inte. vet inte. vet inte. vet inte.



7. En av dom värsta känslorna är att sakna någon som man aldrig har haft.

nu barn ska vi sova. natti. natti.
(OBS! jag utmanar samtliga av er att avslöja EN sanning om er själva..HÄR..)

Kommentarer
Postat av: maria

åh, jag måste erkänna att jag också stalkar folk på facebook. vad har man annars facebook till liksom?

så det får bli min sanning! :)

2010-09-08 @ 22:05:29
URL: http://www.stjarnkaos.blogspot.com
Postat av: Anonym

jag: bra maria! bra!

2010-09-09 @ 17:22:03
Postat av: Evelina

Sanning: Jag är sämst i hela världen på att höra av mig.

2010-09-12 @ 18:17:51
URL: http://evelinamarina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0