What I am to you is not real What I am to you you do not need What I am to you is not what you mean to me

jag vill läsa om förbjuden kärlek. så där förbjudet att dom gör fel varenda sekund dom är med varandra, bara så fort dom tänker på varandra. förbjudet. när dom gör fel varje andetag dom tar men bara måste måste vara med varandra. ge mig tips! och författaren får gärna vara som en kopia av katarina von bredow. Men hursomhelst, tänk: kärlek. vänskap. förbjudet. Ge. Mig.
tills dess: hejdå! och sov gott. finns inget bättre än att vakna utvilad.

Kommentarer
Postat av: Kristin

haha, syskonkärlek av katarina von bredow har du väll redan läst. Men mer förbjudet än så blir det inte ;)

2010-09-27 @ 18:51:37
Postat av: Kristin

Haha, syskonkärlek av katarina von bredow har du väll redan läst. Men mer förbjudet än så blir det inte ;)

2010-09-27 @ 18:52:33
Postat av: jag!

kristin: så väldigt sant så.

2010-09-28 @ 19:43:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0