14:36

inatt hade jag en bra dröm. ni vet känslan när man vaknar? mmmmmmm, life is good. neeeeeeeeeeeeej. var det bara en dröm? somna om. somna om. somna om för fan. aja. nu ska jag titta på mina foton som ramlade ner i min brevlåda för någon dag sedan. mi lajki. och ikväll springer jag över till moa för en romantisk middag för tre.
puss och gull och...förresten, vet ni? igår var jag sjukt omiljövänlig och svindyr. Duschade tydligen i en och en halv timme. Min mamma var inte så glad, men jag tycker tydligen om att duscha! och jag har skaffat ett medlemskort på kicks, känns som att någon kommer att bli stamkund där.. bara för att jag totalt går på sånt där. men det är fint. medlemsskap på kicks alltså. okej, nu ska jag vara tyst. hejdå. eller förresten ett till rolig sak:
jag: men.. varför har vi en sån här i kylen (typ en liten champange)?
emma: mamma ska fira på söndag om dom röd/gröna vinner.
min mamma är söt. hon ska fira med champange om hon slipper se maud olofsson och fredrik och kompani i styrelesen i ytterligare fyra år. känns som att det kan bli en spännande valvaka. jag lovar att uppdatera er!
latero!

Kommentarer
Postat av: Jacktilda

Very interesting site, beautiful design, keep up the good work.

2011-11-08 @ 15:35:44
URL: http://jacktilda.blogmakale.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0