Hej du, det va' ju ett tag sen Sexhundra dagar, men vem räknar precis

min fredag var ganska kul. kanske mer än ganska tillochmed.
Hängde hos moa, hamnade på coops parkering, träffade minna och kompani i typ rekordsnabba fem sekundrar, promenerade runt all by myself (oooooh), pratade i telefon, åt lökringar och träffade min granne (som jag inte förstod var min granne utan trodde att jag hade fått en läskig stalker som typ visste min adress utantill och sånt men som tur var visade det sig vara min granne. pust. vilken lång parantes. men lökringarna var helt okej goda.)
och i lördas skulle jag på bio med min syster. men efter en snabb promenad i vinden till folketshus inser vi att emma har tittat fel och bion vi tänkte se visade sig vara först om typ en eller två månader. tyckte väl att det såg misstänksamt mörkt ut i folketshus (bio-lokal för er okirunabor).  Så vi hyrde två filmer och köpte ben and jerry's, dom godaste chipsen och coca cola. Hade ju ändå fått en biopeng av mami. Sedan tycker jag att min lördag avslutades på ett alldeles för chockartande och lite för spännande sätt för att berättas här. och roligt fakta till er som typ hm... spännande. Jag tänker på TVÅ händelser... hehehheheheheee. 2 cool 4 u. (neee. skojjjjjaaa.)
Och min söndag spenderades hemma hos matilda. bättre kan de int bli. var duktig och sydde upp min klänning inköpt på monki för någon fredag sedan. väldigt duktigt av mig.
Nu lyssnar jag helt fantastiska håkan<3 och ska läsa kirunatidningen (brukar sluta med att jag bara läser mitt eget bidrag. he-he. men idag känns det som att jag kan lyckas med mer..)
och igår blev jag bjuden på skorpor och te, mycket trevligt måste jag säga. och shit vad bra jag var helt plötsligt på att uppdatera er om mina senaste dagar.
if I was a whirlwind
I could sweep her heart away
 Jag måste vara galen, jag har aldrig känt så mycket som jag gör när jag är med dig
latero!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0