i feel you in my heart and i don't even know you.

Frida laddade upp en bild från den gamla goda tiden på facebook. på mig och tre av mina bästa vänner. Detta får mig att bli så himla nostalgisk. Tänk att man kan hänga med samma folk i flera år utan att lessna. tänk att dom har stått ut med mig i ett x antal år. tänk att vi kommer sitta om fyra år igen och titta på bilder från nu och tänka den gamla goda tiden. åh-herregud. detta kommer att bli en intressant natt känner jag. hela den här helgen känns bara väldigt händelserik av någon anledning. jag vet inte varför egentligen. och nu lyssnar jag på en specialgjord spotify-lista som emma har gjort till mig. vad fan alltså. vem sa att det var enkelt egentligen. jag vet egentligen inte mycket och jag hatar när man klickar in på en blogg eller bilddagbok som är fylld med kärleksförklarelser. men det här är verkligen inte så. för nu lyssnar på jag Ditt stora hjärta med lasse lindh och inser bara hur jävla tacksam jag är över att ha så otroligt fina-och-ord-räcker-inte-till-vänner. helt otroligt jävla tacksam. 

Jag har varit så ensam så länge nu
Att jag byggt en skyhög mur runt mitt hjärta
För ingen skulle någonsin få komma in
Men så kom du

Och jag har försökt kämpa emot
Men jag faller in i dig och ditt stora hjärta

Jag borde lärt mig nu att det alltid är det
Lilla som får mig på fall
Ett rufsigt hår, ett skratt som är lite skevt
Åh, snälla bryt mig inte nu

Och jag har försökt kämpa emot
Men jag faller in i dig och ditt stora hjärta
Lasse Lindh. vad kan man säga. han skriver helt fantastiska texter trotsallt. det kan man faktiskt inte förneka.
Men jag tycker det är synd att det är så. alltså att man bygger upp en mur runt sitt hjärta. synd. för jag hörde
att man måste våga chansa för att vinna.






och det här är den omtalade bilden;

vi gick kanske i sexan här. ibland vill jag bara tillbaks till då. men annars så tycker jag det är kul
att jag är den enda som inte räcker ut tungan. haha.

nej flickor och pojkar nu ska jag skriva på en krönika och dagboka lite.
ambitiöst.

För jag blir så Dum av dig
Säg bara till när var hur
Visst det är väl dumt av mig
Men jag blir som blind, jag blir som stum

ja. voi. voi. vad ska man göra? jag blir så djup på nätterna ibland. nästan så jag borde börja med poesi.
nääää. krönikan nästa. hej!














Kommentarer
Postat av: sara

såg en liknande jacka/poncho på hm i dag! den var också rutig i brunt och ljust men den var ljusare än min. för jag har faktiskt ingen aning om vad jackan heter.. :( kramizzzzz

2010-10-03 @ 21:03:22
URL: http://imfinethanks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0