jag ska dansa fastän hjärtat brister

enligt rykten så är det exakt en månad kvar tills det är julafton. det är också ganska lätt att räkna ut för idag är det 24:e november. Och enligt andra rykten så ska min familj tydligen inte ha någon jultomte i år. VA?!? detta kan jag inte acceptera. Måste genast tas upp vid nästa middagstillfälle. vad som däremot är kul är att min far avrundade  hundratre kronor till tvåhundra, vilket betyder att jag har råd att fika med emma imorgon OCH köpa nya strumpbyxor. hihihih. ibland är livet gott. och tydligen enligt säkra källor så kommer håkan min vän och även säkert! till luleå innom en snar (njaaa?) framtid. det känns ganska lockande. men imorgon har vi styrke på idrotten, kanske skulle gått och fikat idag ändå? kommer hursomhelst med största sannolikhet att vakna upp orörlig på fredag. men det är sånt man får ta har jag hört!
förövrigt önskar jag att jag var cool. det hade matchat mig väldigt bra.
latero!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0