håll i mig och släpp aldrig taget tänk om jag faktiskt gick av

i lördas bäddade jag min säng med nya lakan och var på bio. vi såg "i rymden finns inga känslor". skönt att bo i rymden tänker jag. och jag tror att den var rätt bra. Minns inte riktigt men jag tror verkligen det. så ni kan ju se den. och bara så ni vet: idag loggade jag in på facebook för första gången på två veckor. Det var inte alls lika intressant eller spännande som man kunde tro. hallå. jag har högre förväntningar på er efter två veckor.
nu lyssnar jag på daniel adams-ray "dum av dig". mi lajki. typ.. faller jag nu går jag sönder. dom kommer peka för alla har hört det... nanannaaa. kul att både han och hans föredetta kompanjon herr linnros som vi känner så väl på denna blogg kommer till peace and love nästa år. (börjar spara pengar redan nu!!) (Nä. skojja. vem försöker jag lura egentligen????...önskar av jultomten.) OCH nu kom emma in i rummet med mammas gamla morgonrock från början av nittiotalet med härliga puffärmar i en grön krämig färg, sina special-köpta röktofflor fint matchade med min bror felix mössa. hon är inte en cool kille med solbrillor. no more to say 'about that. tyckte detta blev ett roligt blogginlägg så jag slutar nog nu innan jag förstör det. har hört att man ska sluta med flaggan i topp minsann. <3<3 (och gärna sprida lite kärlek hörde jag också. (tro inte att jag tror på sånt där med hjärtan annars.) bye bye.)
ta av dig din prickiga keps.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0