ensam mamma söker

och hur ska det gå, hur ska det gå, hur ska det gå? Sprang hem från matilda för att inte missa detta spännande avslut på söndagen. Ensam mamma söker. Vem ska emma välja? Jimmy eller andreas? Jag och emma satt helt paralyserade framför tv:n när jimmy skulle berätta vad han känner (HERREGUD hur kunde jag först skriva detta i imperfekt, pojken har ju aldrig kännt så mycket för någon som han gör för emma!!!!!) för emma. En sådan kärleksförklarning är nog "to die for". mycket spännande. och jag känner på mig att nästa söndag kommer bli minst sagt jobbig. Det är då det stora valet ska göras.....Det var allt för tillfället. nu ska jag springa vidare. over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0