EN LISTA

Favoritperson: mina bloggläsare. blink. blink. ;)
Attityd: life is goooooooooooooooooood.
Favoritcitat: oj.oj.oj. vet inte.
Syskon: syster emma och broder felix.
Politik: ....är svårt. har ingen jekla arning. gjorde ett arbete om vänstern, dom lät smarta!
Favoritbok: tycker verkligen om katarina von bredows "bara inte du" och "hur kär får man bli?" men sedan är ju jonas gardell kung på ord också!
Senast lästa bok: håller på att läsa en bok som heter "sista chansen". handlar om en tjej på behandlingshem, ungefär.
Favoritfilm:  måste nog säga The notebook. den har lixom allt. den har DET. (hehe;) flört) (NU FICK JAG ÅNGEST. LYSSNAR PÅ MUSIK FRÅN DIRTY DANCING SÅ JAG MÅSTE SÄGA DIRTY DANCING OCKSÅ.)
Hår: mörkbrunt och krulligt.
Favoriträtt: såååååååå svårt. lite krispit, lite starkt och mycket sött. mmmmh.
Dricker: oboý. hehe.
Favoritårstid: SOMMAR. <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3
Viktigaste ägodel: leopardis såklart. hehe. och mina foton. sedan skulle jag dö om någon läste min dagbok, så det är nog en favorit med (intressant läsning för mig själv...)
Favoritfestival: återkommer femte juli.
Bästa vännerna: hm.... emma, ida och matilda. (sedan har jag en väldigt bra internet vän också!!) men alla mina vänner e ju bra....
The one: gömmer sig rätt bra. men han finns nog där ute någonstans.
Jag saknar: värmen och sånt.
Det mest tragiska är: barn-och djur misshandel.
Jag önskar: mig en fin damcykel i present.
Jag vill bo: lite överallt. i stockholm i london i paris i göteborg.
Det finaste namnet jag vet: jag tycker ludwig är fint. men det finaste? donnu.
Den finaste färgen: färg e gött.
Senaste drömmen: minns fan inte.
När jag fyller år vill jag: ha roligt. roligt. roligt. och massor med tårta. och göra exaaakt vad jag viiiiill.
Om jag nån gång får barn ska jag: döpa dem till ludwig och bella. möjligtvis Matilda.
Jag ser fram emot att: åka till peace&love och london. och sommaren. och något mer.
Något av det bästa som finns är: vänskap.
Jag hatar att: jag hatar insekter. tänk vad lätt allt (okej, inte exakt allt) hade varit annars!
Jag stör mig på: folk som bryr sig alldeles för mycket om vad andra människor kanske tycker om dem.
Om 10 år: ska jag fylla 27. och då ska jag bo i en stad som det är varmt i på vintern.
Så fort det blir vinter: undrar jag närnärnärnär den ska ta slut. och tänker hur brabrabra det var på sommaren.
Jag är dålig på: att tänka innan jag gör/säger saker. tänker mest efteråt.
Jag är bra på: att fila mina naglar, skriva osvosv.
Jag är stolt över: tomten. en smart prick det där.
Jag vill lära mig: att vara musikalisk, skulle vara rätt sköjj.
Om jag fick ta med en sak till en öde ö: telefon? med oändligt batteri. skulle inte vilja smaka på den oändliga ensamheten.
När jag blir stor ska jag bli: rik. he-he-he. lycklig ska jag vara också!
Om jag blir liten igen: tänker jag vara ett barn så länge det går.
En otäck känsla: att känna sig ensam och otillräcklig.
Min favvoserie: sex and the city.
Om jag bara hade en dag kvar i livet: och visste om det skulle jag få panik och velat göra allt. ALLT. 
Jag skulle behöva: en bubbla som stängde ute allt ljud.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0