And we've waited for so long For this moment to come

här sitter jag i mina fashionabla nattkläder och äter annanas, så super-duper-jätte-gott. mmhhh.
Efter skolan idag fikade jag och Moa på safari och sedan shoppade jag strumpbyxor. och nu har jag kommit på lite vad jag vill/ska göra sommaren 2010. jag vet inte, men jag bara längtar så sjukt mycket efter värme och sommaren (som ni säkert har förstått efter mina ungefär sjutusen "jag-vill-ha-sommar-nu-inlägg"). Iallafall: Grilla, festivala, nattprommenera, åka till london (!!), spontanresa för pengarna som bli över, dansa, vara vaken hela natten, picknicka. åh. me. want.
suddigt men så bra. massor av pussar.
ps. vet ni vad jag gör nu?! lyssnar på HIM. så good old days. oh myy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0