hur högt ska jag skrika varje gång jag vill bli hörd

17 år och lite oklokare, lite mer förvirrad. allt är alltså som det ska.. bra va!
För någon dag sedan fick jag denna av matilda: ME LIKE. <3


och idag... fick jag detta armband av frida;
(kunde visst inte fånga den på någon bra bild...men...)

jag tänker se på det som ett vänskapsarmband. ett litet tecken på fin vänskap. fint va!?
också fick jag min efterlängtade sex and the city skokartong av min älskade familj<3<3<3<3
PUSS!


Har kommit på att jag nog vill se Melissa Horn på peace and löv. hon har så bra texter. Tillexempel:

Vad ska jag skriva för att du ska bli berörd
hur högt ska jag skrika
varje gång jag vill bli hörd

OCh...

Vem lämnade vem
jag är inte över dig än

Jag grät och vi kysstes
fast jag borde ha bett dig att gå
och jag ska aldrig mer säga sanningen
till nån som saknar förmåga att förstå

OCh..

Det är vår och varmt
när du har hört vad jag har sagt
då är det du som går i solglasögon
och saknar nån du aldrig haft

okej... nu tänker jag sluta. jobbar ju imorgon. Måste upp med tuppen, ses vid jordgubbsståndet!


Kommentarer
Postat av: Evelina

du är så söt!

2010-06-24 @ 22:15:36
URL: http://evelinamarina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0