DU KOMMER ALDRIG BRINNA SÅ IGEN

JAJA.. det är något konstigt med emma-musik-malin. (herre-gud! känns som att jag har överanvänt ordet konstigt de senaste dagarna!!) Hör här..
Steg 1. Emma lyssnar som besatt på en musik. non stop lixom.
Steg 2. Jag börjar känna mig tom när jag sitter själv framför datorn och inte hör dessa ljuva tonerna som spelats 24x7 ur emmas högtalare.
Steg 3....så jag spotifyar och inser att hm.. detta var nog rätt bra.
Steg 4. Jag är fast, emma är less. Jag lyssnar. Emma hittar en ny. och så fortsätter det.

Just nu är det BABABABAB... Oskar Linnros.

grr. men lyssna här, eller checka in denna;

aja. ska nog arbeta på en spotify-lista till imron. pöss!

Kommentarer
Postat av: Evelina

åh, älskade oskar! <3

2010-06-19 @ 17:08:47
URL: http://evelinamarina.blogspot.com
Postat av: Sandra

Svar; Jo, alla var jätte söta! :)

2010-06-20 @ 18:36:02
URL: http://iamfallingapart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0