kom hem i natt, somnade direkt och vaknade med en väldigt ond hals men nu har jag skrivit ett fint halvroligt inlägg om min vecka i london till er, hoppas att det duger eller något sånt för nu ska jag äta choklad som vi köpte på flygplatsen.

nu är jag hemma. jag har saknat mina vapendragare och mitt sex and the city. och min säng <3. men jag har haft det göttigt i london måste jag dock erkänna. under min tid i london har jag bland annat:
-Spendera (nästan) alla mina pengar på byxdresser/shortsdresser/jumpsuties.
-Hälsat på hos drottningen.
-Posat med johnny depp och herr pattinson.
-Blivit typ utbjuden på drinkar av någon italienare.
-Ätit fish and ships. Vi fick en hel jevla friterad fisk med benen kvar och allt!
-Sett eclipse.
-Ätit på ett svenskt ställe som heter "Fika" och fått värsta connection feelingen med dom som jobbade där (söt kille i kent-tröja). Och min syster och jag råkade ge dem alldeles för mycket dricks, tydligen.
-Ätit ännu mer. En dag åt vi på en kinarestaurang. Till förrätt fick vi någon soppa som hade samma konsistens som slem. göttans det där. Annars så rekomenderar jag nog de italienska resturangerna. himla gott.
-Köpt ett nagelsett, nya svarta tygskor och en randig kofta för 8.50 pund på primarket!





KLART SLUT.


Kommentarer
Postat av: Evelina

hej, jag är kanske litelite avundsjuk på dig.

kanske. lite bara.

2010-07-18 @ 00:58:04
URL: http://evelinamarina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0