"om det fanns något som fick dig att ta tillbaka mig skulle jag förlora mig"

idag har jag sett sjukt många avsnitt av sex and the city. Nu lyssnar jag på elmos första skiva. helt sjukt. det var en helt annan värld då. också har jag läst texter eller dikter eller vad man nu ska kalla dem i en bok som jag hittade någonstans i den organiserade röran i mitt rum.. jag faller lite för sånt. folk som kan få andra, mig, berörd. som kan stoppa så mycket så mycket känslor in i kanske en enda mening. Det är nog ett av mina mål i livet, att skriva så folk blir berörda. Nu ska jag lyssna på laakso, oskar linnros eller melissa horn istället och tänka på den, det, sånt, sånna som man egentligen kanske inte borde tänka på. För enkelhetens skull liksom. Men vem sa att det var enkelt egentligen.
kram.


Kommentarer
Postat av: HelloNicki

Hello sötnos :)



Kram från USA

2010-07-23 @ 01:04:20
URL: http://hellonicki.se
Postat av: Emil

Heart, a heart can be many things perhaps a way to express feelings, also just something that can keep you alive. I think if get close to someone heart you can link and feel the same things as the person.

The eyes let you see into the persons soul heart everything. Someone with special eyes might be very kind. Eyes is the first thing to a way a road of love in the stream and race to get close to each others hearts. A begining of a stream of happyness and joy. :)

2010-07-25 @ 09:54:47
Postat av: Emil

Älskar att skriva sånt skit :P

2010-07-25 @ 09:56:48
Postat av: jag

emil: jag skulle inte kalla det för "skit"!

2010-07-25 @ 17:28:02
Postat av: Emil

Okej då inte skit men det där :P

2010-07-29 @ 18:36:24
Postat av: Johnstina

Very interesting and informative site! I am looking for information on the history of textile and resilient floor coverings. If anybody can help, please let me know. Thanks!

2011-03-21 @ 10:48:38
URL: http://johnstina.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0