I'm out of my mind you make me think that I could fly if I tried

inatt hade jag världen konstigaste dröm ungefär. på riktigt liksom. jag skulle ut i skogen med några kamrater och såga ner träd till ett skolarbete i svenskan. det gick sådär. mest låg vi bara i snön och tittade upp i himlen. eller letade efter en borttappad sko eller något liknande. Men sedan råkade jag ta tåget hem. jag var helt förkrossad. men det gick över för jag skulle få bli en av dom som sprang och drog tåget. min faster var där också och sprang för hon var tydligen mästare på det. gud vad vi sprang alltså. men sedan var jag helt plötsligt inne i tåget men min kusin och väldigt gamla klasskompisar. och en av mina hugga-ner-träd-kamrater ringde upprört för att hon hade blivit ensam kvar med en okänd. och någonstans där vaknade jag.
Kära drömtydare vad tror ni att detta betyder? jag har ingen jevla aning...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0