jag behöver dig mer än jag älskar dig och jag älskar dig så himla mycket

Det enda positiva med denna onsdag var mitt kick-as-resultat på matteprovet och för att jag såg mr handsome in tha matsal. Inte en så jävla bra dag annars alltså. Nu lyssnar jag på Maria mena och väntar på bättre tider, dagar whatever. adjö! eller förresten, det var rätt sköjj på bilden. men annars inte!

Och just det! Idag var jag en bra människa och skänkte 20 spänn till haiti. Tillbaks fick jag Eriks idollåt. jippi! (?)
Tänkte bara uppdatera er. Och om ni vill att jag ska skriva om något, vad som helst, så säg till!

xox Malin

Kommentarer
Postat av: zara

trevlig blogg :)

2010-01-31 @ 11:04:51
URL: http://foreversucks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0