EN TISDAG

idag, dagen till ära, var vi väldigt tjusiga! titta bara. grr. know you like (LOVE) it. Bilden är på mig och mina tjusiga klassisar. ;)  

(det kanske inte ser ut som det, men idag matchade jag sjukt bra med blommig klänning och röd-ormskinns-kavaj!+en mörk grön väska i samma skinn såklart! och urtuffa röda skinnskor. mmh-mm!!)
Idag var nog den roligaste skoldagen på sjukt länge. (HAHA, till alla er som inte valde estet för att natur, samhälls var "bättre". HAHAHA.....)
nu ska jag leka kock. mums! Det bli pasta med räkor ala Malin. TJA!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Ae, det här malin. Här var vi snygga, fy och fan!

2010-02-01 @ 15:51:51
URL: http://rebeccaloaendh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0