But if I wanted silence I would whisper And if I wanted loneliness I'd choose to go And if I like rejection I'd audition And if I didn't love you You would know

Egentligen borde jag ligga och sova exakt nu, 21:49 en söndagkväll. För imorgon påbörjas vårt onödigt hårda schema med ännu mer onödigt tidiga morgonar. Något säger mig att lilla malin sömntuta fjällborg kommer springa till bussen minst tre av fem skoldagar. ååå gard. Nu börjar det hårda livet.
Annars förrutom att jag har insett detta och varit på prommenad i kylan, så har jag även gottat mig i London-special; hur man hittar de bästa seconhand, vart kate moss handlar och var man äter den bästa "chicken soup".

(nu ska jag se the notebook, och gråta till denna fina film ändå tills jag vaknar igen. känns otroligt behövligt av någon anledning.)

love. and peace. peace and love.



Kommentarer
Postat av: Evelina

Svar: Visst kan jag göra det :) Om jag inte har The All-American Rejects på datorn så kan jag i alla fall lägga in eftersom jag har en skiva med dem :)

2010-01-25 @ 17:33:42
URL: http://evelinamarina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0