experten talar

Tja supergirls and superboys. Hela min dag har i princip gått åt att läsa Elsas mode. Det är en bok, för er som inte visste. Nu känner jag mig några kilo tyngre på fakta om designare and shit. Idag har jag även hittat en ny blogg som jag ska stalka. om jag klipper av mitt hår lite kan jag nog få likadant hår som bloggerskan. mmm. me like!
(och när jag inte trodde att det kunde bli bättre så visade det sig att hon också har en almenacka som hon har designat själv från exakt samma hemsida som jag!!!!1 OCh nu visade det sig att hon även har likadana skor som en tjej jag känner väldigt väl.)

(åh-herre-gud. spotify:ade för första gången i hela mitt liv, och absolut sista gången, KENT. och herre-gud vad glad jag är över mitt val att absolut vägra kent. åh-herre-gud. SÅ glad. )

er Malin har talat. igen. TJA!


Kommentarer
Postat av: hedda

sv: är man 155 och väger 40 är man lätt underviktig. och just nu har jag ätit så mycket att jag aldrig skulle få poå mig ett par jeans för magen är så uppsvälld hahah.

2010-01-23 @ 23:43:13
URL: http://etttilltrepiller.blogg.se/
Postat av: ida

vad är det för blogg?

2010-01-24 @ 01:46:36
URL: http://ballonghuvud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0