fredag

Sprang till bussen även idag, trots att jag började min färd mot busshållsplatsen några minuter efter att bussen skulle gå så hann jag. Gud måste verkligen ha varit med mig idag. Kom typ två sekunder före bussen. Som sagt, gud måste verkligen ha varit på mitt lag idag. Eller busschafören. Vem vet lixom ;)
och detta mina damer och herrar är vad jag behöver inköpa:
FIN tröja, FIN BRA PUFFIG kjol.
Om gud verkligen är på min sida ligger detta på min säng när jag kommer till mitt rum. (don't think so though)
Nu ska jag lyssna lady gaga och drömma mig bort till sommaren, för nu fryser jag och då låter yoga i solen betydligt trevligare. eller vad sägs om ben&jerrys...i solen. mmh-m. (kollade just in yoga-dvd:er på cdon.com, mmh-mm i wanna do yoga ;)) over and out. puss. tjarrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0