Himlen luktar plast, hjältar överallt. Allt är likadant så rym med mig inatt.

om någon har missat herr daniel adams-ray så är det ju väldigt synd. jag känner lite att det isåfall är mitt uppdrag som proffsbloggare att se till så att ingen ligger där hemma i soffan utan att ha hört detta:


jag önskar nog den här skivan i julklapp om någon vill köpa till mig men inte vet vad. typ du emma! (eller oskar linnros, spelar ingen roll.) hehe.
hejdå. nu ska jag se på "säg att du älskar mig" och kanske äta pepparkakor. gud vad jag är bra på att äta. en guld stjärna i kanten och fem pluss poäng till mig.
eller nä. jag lyssnar nog på musik istället. hejdå igen.

Kommentarer
Postat av: ida

he he he. jag trodde det stog himlen luktar palt. jag blev lite besviken.

2010-12-06 @ 12:45:42
URL: http://ballonghuvud.blogg.se/
Postat av: jag<3

himlen luktar möjligtvis potatis men absolut inte palt.

2010-12-06 @ 15:18:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0