I'm such a drama queen every time time time we meet and you don't give a shit

jag lider tydligen av halsfluss..igen. så nu ska jag äta starkare tabletter och bli frisk. men först kan vi titta på lite bilder från förra veckan.
Modebloggaren MK;
hon matchade sin gråa magtröja med en söt blommig vippig kjol med ett flätat bälte för att markera midjan, och cykelbyxor (?) i svart spets som en utmärkt kontrast mot det söta. Som pricken över i ser vi på bild nördglasögongen och en tuff make, samt tuffa lite större nit-ringar. Och glöm förgudsskull inte gladiatorsandalerna!
Fabrizio;
himla tuff man det där alltså..
En jekla inbrottstjuv kom på besök;
stal allt vårt guld och försökte sedan kompensera upp detta med en bit tårta.
jaja.
En lobotomerad typ;
svin läskig. stod hela kvällen och dansade med sin pillerburk.
(OBS! jag tar inte på något sätt förgivet att ni ska vara smarta nog för att veta vad lobotomi är. Så.. detta är wikipedias förklarning: Lobotomi innebär att med kirurgihjärnan försöka bota psykiska sjukdomar. Metoden, som fick stor spridning från slutet av 1930-talet, gick ut på att skära av nervbanor från pannloben till djupare liggande regioner i hjärnan som är centrum för känslolivet. Tanken var att ingreppet skulle dämpa ångest och oro men många patienter blev istället helt apatiska.)

jaja.. vi verkade ha roligt iallafall;


klart slut!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Vad härligt halvnaken jag ser ut. Mmm. Bra förklaring på modebloggsmatilda också!

2010-08-08 @ 22:59:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0