i want it all and i want it covered with chocolate


mmmm. gaaah. grrrr.

Kommentarer
Postat av: Ch

Förlåt, jag tänkte inte på det:/ De som gnällt till mig över hur de ser ut har mest bara klagat över kurvor och sådant så då vart väl inlägget som det vart... Inte alls meningen att fixa nytt ideal eller att förolämpa andra på något sätt. Dumt sagt/pikat av mig då :s, klart man duger som man är. Tjock som smal.

2010-08-10 @ 11:20:46
URL: http://missybitchy.se
Postat av: Christina

Jadu hon har gjort en hel del plastik opperationer, vilket jag stör mig på. Men i allmänhet har hon kommit långt i karrären o.s.v, det är de jag beundrar..

Men ska jag vara exakt med förebild så är nog min förebild pappa, moffa eller Jennifer Aniston. Pappa för att han är så godhjärtad, brinner för sina intressen och orkar kämpa vidare stots svår reumatism. Han ger aldrig upp och han får också jätte bra kontakt med vilda djur. Som i hans "koja" kring vittangi har han lyckats tämja en jätte söt räv, så Cajsa-fox som hon så fint heter, hon brukar komma in till stugan också haha:).

Och ingen är nog snällare och gulligare än min moffa ungefär, han hjälper allt och alla och har aldrig vart otrevlig och han finns alltid dära.

& Jennifer Aniston, Du har nog säkert koll på henne kan jag anta:D.



Bara sno listan om du vill!:)

2010-08-10 @ 17:59:37
URL: http://yyyyy.blogg.se/
Postat av: Christina

haha såg att den råka länka till gamla bloggen då jag har på kom ihåg mig..

2010-08-10 @ 18:00:18
URL: http://missybitchy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0