IT'S ALL MY FAULT

hej på er söta trogna. jag har varit usel usel på att uppdatera. jag har varit alldeles för upptagen med att göra inget särskillt. SÅ skönt ibland. Idag sprang jag till bussen för att hinna till skolan och bara komma en kvart försent, stormade in i klassrummet och bam! där sitter helt fel klass. inte min. och så visade det sig att vi började halv tio istället för åtta, som jag trodde. life is good. mina planer för dagen är iallafall att ha roligt. börjar med en fancy middag vid mitt middagsbord och sedan springer jag iväg till moa. Vi hörs när vi hörs. ses när vi ses. (mest troligt dyker jag upp här imorgon, you're lucky day.) undertiden kan ni ju titta på det här:

och önska mig grattis till mitt nya jobb som jordgubbsförsäljare. he.he.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0