fredags inlägg

Ni har säkert hört om det stora missödet att Nils, tha man and the king, har åkt ut från idol. Jag trodde genast att idol skulle bli så mycket ospännande, men så fel jag hade. Här sitter jag på helspänn och bara väntar på att idol ska börja. två timmar och fyrtiosex minuter. yey. Om inte den där söta tjejen går vidare dör jag, så mycket sorgligt skulle det bli. Så det förbjuder vi ens tanken av. Förresten! har jag sagt???? Sebastians senaste platta har kommit ut till spotify, så nu kan ni sebastian-oskulder börja lyssna. Tips: börja med wake up where your heart is, fortsätt med keep your head up love(och sedan alla andra). peace / tha neard.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0