dom har gjort det igen

kommer ni ihåg förra året i idol? När jurryn skickade ut Alexander, han kocken ni vet? Som hade sökt till idol miljoner med gånger och förra året skulle vara den sista gången. Dom skickade ut honom. Alla grät, han, jurryn, mamma och säkert kameragubbarna. Hur som helst, det var ett sjuk stort misstag (men för att få ett lyckligt slut: han har nu skivkontrakt!!). MEN NU, har dom gjort det igen. Jag är chockad. Ni som såg idol idag kommer ihåg den söta tjejen som var så nervös att hon grät, hon med den fantastiska rösten. Ja, hon, även kallas My tror jag. Hon kom inte vidare. Det svider i mitt hjärta för att hon inte gick vidare, man kunde se hennes dröm krossas. Och hon var ju bra! 2009;s misstag. sånt händer alltid. Men ändå, varje gång, sitter lilla jag där lika upprörd över hur jurryn kunde göra så.
Alexander ailias; kocken! (bara se hans dröm krossas i bitar)

Och här; 2009s misstag!

hon är un-der-bar. puss och god natt!

Kommentarer
Postat av: Amanda

varför plågar jag mig såhär? grät under hela klippet, och när han säger "det är slut", ja, då brister det riktigt för mig! herregud, hade helt glömt bort lilla alex. KOCKEN I LOVE YOU!

2009-09-09 @ 20:23:28
URL: http://filosofiskt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0