min lördag

igår var jag och emma ensam hemma! det firade vi med god mat och senare på kvällen såg jag och matilda twilight. OCH jag kom på typ världens bästa idé, jag tänker läsa alla twilight-böcker högt för matilda medan hon typ kan dricka te. Jag känner mig extremt nöjd som kom på den idén. Vi börjar redan nästa helg tycker jag! och jag och matilda var även lite kriminella igår (om polisen undrade så köpte vi mjölk), en stjärna till oss för att vi tillslut lyckades komma ner från skoltaket. Förra gången jag var där uppe tog det kanske tio minuter innan jag kom ner. Nu tog det kanske.......... en halv timme!(så sjukt läskigt, jag tänkte bara hela tiden att nu dör vi).
Kocken själv.
puss och peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0