majs majs majs

igår skulle jag grilla med matilda och lovisa. vi ville verkligen ha majs, majskolvar ni vet? Så vi promenerade genom halva stan innan vi fick våran majs. och gud vad ont vi fick i fötterna. men det nådde inte upp till ont-i-fot-nivån som inträffade efter timmars prommenad i stockholm och sedan hopp under en spelning och inte heller nådde det upp till ont-i-fot-nivån som inträffade när jag och ida och emma gick från pojkijärvi. Men det var inte långt ifrån. Sagan slutade iaf med att vi hade
fått igång grillen och maten var grillad ungefär halv elva, och vi bestämde oss för grillad mat vid sex. men det var gott!
och trevligt. Nu ska jag duscha, äta en frukost och sedan suck göra min svenska redovisning.
p.s min åsikt om sveriges insatts igår i sång tävlingen ni vet(?) den tänker jag inte ens dela med mig av, jag visste att
det skulle gå, som man säger, skäpp rätt åt helvete. Men grattis till norge tycker jag. puss och peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0