hahahahahahahahahaha

för någon dag kom jag och ida verkligen på det. Vi verkligen fick en snille blixt. Lasse (även kallad lasse lindh) blir bara ungre och yngre med tiden som går. Det är ungefär som det där filmen ni vet? Som jag inte riktigt har vågat se för att jag är rädd att han den där mannen som bara blir yngre och yngre tillsist kommer att dö. (vad heter den filmen????)
iaf, lite bild bevis tänkte jag.

okejdå, faktum är att bild nr 1 är äldre än bild nr.2 . aha. ni förstår vad jag menar?(egentligen skulle jag kunna visa er en annan bild men jag vågar inte riktigt titta på den så.. ) vad tycker ni? 
p.s missa inte söndagsparty idag som gästas av ingen mindre än......... johan palm! puss

Kommentarer
Postat av: syster

den heter benjamin buttons otroliga liv! och den är så bra, så sorglig, någongång ska jag tvinga dig att se den. och du, att han kommer dö är ingen orsak, för alla dör ju likso! :)

2009-05-17 @ 13:17:23
URL: http://enelram.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0