du var inte menad för en sån här kall och hård värld där man ska vara evigt stark och byggd av järn dom kommer aldrig att se dom kommer aldrig att veta vad dom missar när dom inte väljer dig för ditt hjärta är lika stort som hela vår jord

dom senaste dagarna har jag inte känt igen kiruna. hallå, solen har lyst och vi har kunnat gå i kjol, klänning och shorts utan att frysa. Mer klagat lite över ur varmt det är, men vi gillar värmen egentligen. Väldigt mycket. jag är enormt tacksam vädergud, låt oss fortsätta ha sol (och snälla snälla snälla låt mig slippa behöva vakna upp om några dagar, få en hjärtattack och se snö på marken. allt jag begär). puss och peace!

p.s dagens låt; byggd av bomull - Lasse lindh (så otroligt jäkla fin)
p.s 2 jag är kändis. om man googlar mitt namn eller malinistheshit hittar man mig. gah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0